Więcej o programie “Laboratoria Przyszłości” | ![]() |
Uczniowie klasy 2a podczas zabaw integracyjnych tworzyli przestrzenne konstrukcje z klocków BAMP oraz Incastro zakupionych w ramach programu “Laboratoria Przyszłości”. Dzieci budowały z ogromnym zapałem, a także wykazały się niesamowitą wyobraźnią. Zabawa klockami doskonali motorykę małą oraz pogłębia umiejętność koncentracji uwagi. |
|
Uczniowie klasy 6a i 7a na zajęciach koła matematyczno-informatycznego rozwijają kompetencje informatyczne oraz naukowo-techniczne. Dzięki zakupionym w ramach programu “Laboratoria Przyszłości” zestawom konstrukcyjnym Lego Spike Prime poznają świat robotów i programowania. W zestawie oprócz klocków znajduje się łatwym w użyciu sprzęt elektroniczny. Uczniowie programują zbudowane przez siebie roboty w intuicyjnym języku programowania, opartym na Scratch, czyli na środowisku znanym dobrze z lekcji informatyki. Klocki SPIKE Prime są oparte o koncepcję STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics). Zestaw angażuje uczniów poprzez zabawę w rozwiązywanie problemów o różnym stopniu trudności, wspomagając kreatywność i ucząc krytycznego myślenia. Bardziej zaawansowani uczniowie mają możliwość programowania w języku tekstowym MicroPython. |
|
Uczniowie na Kółku Dziennikarskim poznawali funkcje dyktafonu. | ![]() |
Uczniowie klasy 3a z wielką radością piekli pierniczki przy użyciu sprzętu zakupionego w ramach projektu “Laboratoria Przyszłości”. Gotowe ciasteczka pięknie udekorowali, zapakowali i wystawili na sprzedaż podczas szkolnego, świątecznego kiermaszu, z którego dochód został przeznaczony na zakup produktów do “Szlachetnej Paczki”, a paczki dostarczone osobom starszym, potrzebującym pomocy. |
![]() |